KKK

LIITUMINE

MIDA TEHA, KUI OLEN KAOTANUD OMA LIITUMISANDMED?

Peaksid viivitamata teavitama sellest kirjalikult meie e-poe klienditeeninduse osakonda, osas „Kontaktid“ näidatud kontaktandmetel. Me ei vastuta kolmandate isikute tegevuse eest, mis on pandud toime Sinu liitumisandmeid kasutades.

KAUBA TELLIMINE

KUIDAS OSTA KAUPASID?  

Vali soovitud kaup, klikkides “Lisa ostukorvi”. Kui oled lisanud ostukorvi kõik soovitud kaubad, kliki paremas ülemises nurgas olevale ostukorvi ikoonile või eemalda mittevajalik kaup (X) või:

 

Kliki lingil „Ostukorv” ja vaata see üle, muuda kauba kogust (sisesta soovitav kogus ja kliki rohelisele ikoonile “Uuenda”), kõrvalda kaubad (X), kasuta allahindluse koodi, naase poodi või jätka maksmist. 

Kliki „Maksma“ ja siirdu kohe kassasse.

 

Kui oled uus, liitumata ostja, vali avanenud maksmiste seadete aknas, kas tahad registreeruda ja luua kasutajakonto või osta registreerumata.  

Registreerudes pead infoväljadel esitama oma andmed, mis on vajalikud valitud kaupade soetamiseks, nende eest tasumiseks ja tellitu kohaletoimetamiseks, samuti loodud salasõna. Kui lood konto, saad tulevikus osta kiiremini, jälgida tellimuste olekut ja kõigi oma tellimuste ajalugu. Kui Sa ei taha registreeruda, suunatakse Sind kohe maksmise üksikasjade juurde. Mõlemal juhul kliki “Jätka” ja sisesta kohustuslikud andmed.

Kui naased liitumata ostjana ja soovid liituda, sisesta lihtsalt liitumisandmed.  

MILLAL HAKATAKSE MINU TELLIMUST TÄITMA?  

Kui ostad internetist ja maksad kauba eest ülekandega, pangakaardiga, sularahas, Paysera vahendusel või ostad internetist ja maksad ülekandega läbi PayPali, hakatakse tellimust täitma alates hetkest, kui raha on laekunud meie Paysera või PayPali kontole.

Kui ostad internetist ja maksad kauba eest sularahas selle kätte toimetanud kullerile või pangakaardiga kauba kohaletoimetamise ajal, loetakse, et leping on täidetav sellest hetkest, kui kinnitad oma tellimuse e-poes. 

Kui ostad internetist ja maksad sularahas või pangakaardiga Lietuvos Spauda või Narveseni kioskites või Maxima kaupluse kassas, edastatakse tellimus täitmiseks alates hetkest, kui raha on laekunud meie pangaarvele.

 

KAS SAAN KINNITUSE ENDA TELLIMUSE KOHTA?  

Jah. Pärast tellimuse esitamist saad enda näidatud e-posti aadressile automaatselt genereeritud kinnituse, et tellimus on meie e-poodi vastu võetud.  

MIKS PEAN TELLIMUSE TEABES NÄITAMA ÄRA OMA ÕIGE TELEFONINUMBRI?  

Selleks, et kuller saaks Sinuga leppida kokku Sulle sobiva kauba kohaletoimetamisaja, kuna me saadame saadetised saajale isiklikult kätte.  

MAKSMINE

MILLISED ON KAUBA EEST MAKSMISE VIISID JA TINGIMUSED?  

 

    Kasutades maksevahendajat Paysera:

    Interneti teel läbi enda e-panga või Paysera maksesüsteemi;

    Sularahas või pangakaardiga Lietuvos Spauda kioskites;

    Sularahas või pangakaardiga Narveseni kioskites;

    Sularahas või pangakaardiga Maxima jaemüügikaupluste kassades.

    Kasutades internetist ostmisel maksevahendaja PayPal teenuseid; PayPali konto loomiseks on vajalik krediit- või deebetkaart ja e-posti aadress; registreerumine teostatakse PayPali poolt määratud korras.

    Sularahas või pangakaardiga kauba kohaletoimetamise/kättesaamise ajal.

 

KAUBA KOHALETOIMETAMINE  

KUI PALJU MAKSAB KAUBA KOHALETOIMETAMINE?  

Kohaletoimetamise tasu on kogu Leedus 3,91 eurot. Kui tellid kaupu vähemalt 45 euro eest, on kohaletoimetamine Leedu piires tasuta. 

KAS TARNITE KAUPU KA VÄLISMAALE?  

Praegu tarnime kaupu ainult Lätisse.

MILLISE AJA JOOKSUL SAAN ENDA TELLITU KÄTTE?  

Tellitud kaubad tarnime Sinu poolt näidatud aadressile 1–3 tööpäeva jooksul alates makse laekumisest, välja arvatud juhul, kui poes on näidatud teistsugune kohaletoimetamise tähtaeg. Igal juhul saad kaubad kätte hiljemalt 30 päeva jooksul.

Kaupade kohaletoimetamise tähtaega hakatakse arvestama teisest päevast pärast tellitu eest tasutud summa laekumist meie arvele. Need tähtajad on esialgsed. Samuti ei ole need rakendatavad juhtudel, kui meie laos ei ole vajalikke kaupasid ja Sind teavitatakse tellitud kaupade puudumisest.

KUIDAS MA ENDA TELLITU KÄTTE SAAN?  

Saadetise toob sulle kohale Leedu Posti kuller isiklikult.

MILLISE AJA JOOKSUL PEAN KAUBA VASTU VÕTMA, KUI VALISIN MAKSEVIISIKS SULARAHA VÕI KAARDIMAKSE KAUBA KÄTTESAAMISEL? 

21 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamise tähtajast. Vastasel korral tellimus tühistatakse ja kaup tagastatakse meie poodi. Sellisel juhul on meil õigus paluda, et tasuksid mõistliku aja jooksul näidatud summast meie kulud, st kauba kohaletoimetamise tasu, kui see oli rakendatav.

MILLISE AJA JOOKSUL PEAN KAUBA VASTU VÕTMA, KUI OLEN TEINUD SELLE EEST ETTEMAKSU?  

21 kalendripäeva jooksul alates maksetähtajast. Kui Sa ei ole kaupa vastu võtnud sellepärast, et meil pole õnnestunud Sinuga ettenähtud aja jooksul kontakti saada, tellimus tühistatakse ja kaup tagastatakse meie poodi. 14 päeva jooksul tagastame makstud raha, millest arvutatakse maha pangamaks, mille me tasusime pangaülekande eest ning kauba kohaletoimetamise tasu, kui see oli rakendatav. 

KAS KAUBA VÕIB VASTU VÕTTA TELLIMUSE ESITAMISEL MITTE MÄRGITUD ISIK?

Kaup toimetatakse kätte isiklikult Sulle, välja arvatud siis, kui näitad tellimuse esitamisel, et kauba võib võtta vastu ka teine isik. Kui Sa ei saa kaupa ise vastu võtta ja ei ole märkinud isikut, kes võiks kauba vastu võtta ja kaup tarnitakse Sinu poolt näidatud aadressile, ei saa Sa hiljem esitada pretensioone seoses ebasobivale isikule tarnitud kaubaga.

MIDA TEHA, KUI MÄRKAN SAADUD PAKENDIL KAHJUSTUSI VÕI KAUBA KOMPLEKTEERITUSE VÕI KOGUSE MITTEVASTAVUST?

Pead kulleri juuresolekul tema poolt kätte toodud saadetise kohaletoimetamisedokumendile panema kirja märkused või koostama eraldi akti seoses kahjustuste ja mittevastavustega. Kui Sa saadetist ei kontrolli ja tarnitud kauba komplekteerituse ja/või koguse kohta kohaletoimetamisdokumendis mingeid puudusi ära ei näita, loetakse, et saadetis on sobiv ja seda ei ole rikutud.

KAUBA TAGASTAMINE

KAS VÕIN TAGASTADA KVALITEETSE KAUBA JA SAADA TAGASI SELLE EEST MAKSTUD RAHA?  

Müüdud kauba puudused kõrvaldatakse, kvaliteetne kaup vahetatakse välja / tagastatakse, ebakvaliteetne kaup vahetatakse välja või tagastatakse vastavalt 22. juuli 2014. a Leedu Vabariigi valitsuse määrusega nr  738 kinnitatud „Jaekaubanduse eeskirjadele”, Leedu Vabariigi tsiviilkoodeksile ja teistele kehtivatele õigusaktidele.

Kui me sellega nõustume, saad kvaliteetse kauba (välja arvatud toiduained ja ravitooted, nt nina-, kurguspreid jms) tagastada 30 kalendripäeva jooksul alates kauba kohaletoimetamise päevast, kui see on tagastatav vastavalt eeskirjade (https://www. kavalpea-apteek.ee/info/5-ostu-müügieeskirjad) tingimustele. Selle ajavahemiku jooksul pead meid teavitama kirjalikult e-posti teel info@norameda.com, näidates ära tagastatava kauba nimetuse, tellimuse numbri ja tagastamise põhjused. Taotluse kättesaamisel kooskõlastame Sinuga 2 tööpäeva jooksul kvaliteetsete kaupade tagastamise või väljavahetamise üksikasjad, juhul kui nõustume kvaliteetse kauba tagastamisega, või teavitame Sind, kui me sellega ei nõustu.

Tagastatav kvaliteetne kaup peab olema korralikus originaalpakendis, rikkumata, kasutamata, kaubandusliku välimusega (rikkumata etiketi, kaitsekilega jne), komplekteeritud sama moodi, nagu see oli kättesaamisel. Kindlasti tuleb esitada dokument kauba soetamise kohta.

Kui oleme veendunud, et kvaliteetne kaup vastab eeskirjades (https://www. kavalpea-apteek.ee  /info/5-ostu-müügieeskirjad) sätestatud tingimustele, tagastame raha maksja arvelduskontole 9–14 tööpäeva jooksul, või kui soovid, vahetame tagastatud kvaliteetse kauba sama tähtaja jooksul uue vastu. Meil on õigus tagastatavaid kaupu mitte vastu võtta, kui leiame, et Sa ei pidanud kauba tagastamisel kinni eeskirjades sätestatud tingimustest. 

KAS SAAN VÄLJA VAHETADA VÕI TAGASTADA KVALITEETSEID TOIDUAINEID?  

Sobiva kvaliteediga toiduaineid välja ei vahetata ega tagastata, välja arvatud juhul, kui me otsustame teisiti. Pakitud sobiva kvaliteediga kaupasid, mis on pärast kohaletoimetamist pakendist välja võetud ja mis ei ole tagastamiseks sobivad tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, saab samuti tagastada ainult meie nõusolekul.

KUIDAS TAGASTADA KVALITEETSET VÕI EBAKVALITEETSET KAUPA?  

Kulleriga (kulleri kohaletuleku, Ostja poolt näidatud aadressil saadetise vastuvõtmise ja kohaletoimetamise eest Müüjale tasub Ostja) või posti teel (Ostja tagastab kaubad enda poolt valitud postiosakonnas omal kulul).  

KAS SAAN TAGASI KOGU MAKSTUD RAHA, KUI TAGASTAN KVALITEETSE KAUBA 14 PÄEVA MÖÖDUMISEL, KUID KUNI 30 PÄEVA JOOKSUL KAUBA KÄTTESAAMISEST?

Sellisel juhul me ei hüvita Sinu poolt tasutud kauba kohaletoimetamiskulusid, samuti pead tasuma kõik saatmiskulud, mis on seotud kvaliteetse kauba tagastamise ja/või väljavahetamisega.  

ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE (PRIVAATSUSPOLIITIKA)

KUIDAS TE TÖÖTLETE MINU ISIKUANDMEID?  

Sinu poolt esitatud isikuandmete töötlemisel peetakse kinni Leedu Vabariigi isikuandmete õiguskaitse seaduses sätestatud nõuetest (kehtivad alates 25. maist 2018) – Üldise andmekaitsemääruse nõuetest ning teistest Leedu Vabariigi õigusaktidest, mis reguleerivad selliste isikuandmete töötlemist ja kaitset, samuti meie privaatsuspoliitikast (https://www. kavalpea-apteek.ee  /info/3-privaatsuspoliitika).

KAS MINU POOLT TEILE ESITATUD ISIKUANDMED ON TURVALISELT KAITSTUD?

Töödeldes ja kaitstes Sinu isikuandmeid rakendame organisatsioonilisi ja tehnilisi vahendeid, mis tagavad nende kaitse juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, muutmise, avaldamise, samuti igasuguse muu ebaseadusliku töötlemise eest (https://www.kavalpea-apteek.ee/info/3-privaatsuspoliitika).