UUS toode selja-, kaela- ja õlavalu vastu

UUS toode selja-, kaela- ja õlavalu vastu

SELJAVALU

Seljavalu on levinud probleem. Arvatakse, et 80-90% inimestest on kogenud vähemalt korra elus seljavalu. Valu võib esineda erinevates seljapiirkondades ning inimesed võivad seda tunda erinevalt. Kõige enam esineb valu alaselja nimmepiirkonnas.

Enamik valudest on mittespetsiifilised ja vaevused kaovad 2-4 nelja nädala pärast täielikult või leevenduvad oluliselt. Rohkem kui pooltel juhtudel tuleb seljavalu siiski tagasi. Kroonilisest seljavalust räägitakse siis, kui sümptomid kestavad üle 12 nädala. Kroonilise valu korral tuntakse pidevat häirivat valu. Spetsialistide arvates on mittespetsiifilisteks orgaanilisteks põhjusteks lihasepinged. Sageli põhjustab valulikke lihasepingeid vale kehaasend, vähene liikumine või järsud ja valed liigutused, näiteks raskete esemete tõstmisel. Piisav liikumine, õige kehaasend ja selga säästvad liigutused võivad valu leevendada või ära hoida. Oluline on ka tugevdada selja-, vaagnapõhja- ja kõhulihaseid.

KAELAVALU

Kaelavalu peapõhjuseks on enamasti selja-, kaela- ja õlapiirkonna ülekoormatud ning -pingutatud lihased. Vaevusi võivad tekitada ka kehaasendiga seotud probleemid, mida põhjustavad näiteks töö arvutiga, nutiseadme kasutamine, teleri vaatamine, magamine või raske füüsiline töö. Pingete tagajärjel tekkinud kaelavalu kaob harilikult iseenesest. Lihaste sihipärane lõdvestamine, õige kehaasend ja lihaste treenimine aitab ära hoida lihaspinged. Massaaž või soojamähised võivad samuti vaevusi vähendada.

ÕLAVALU

Õlavalu võib tekkida erinevate liigutuste ja tegevuste korral. Enamasti ei ole valu põhjus õlaliigeses endas. Valu võivad põhjustada näiteks lihaste, kõõluste, liigesekapsli ja limapaunade kahjustused, mis on tingitud vigastustest või haigustest. Akuutne valu tekib äkki, näiteks õlale kukkumise korral või pärast raske eseme tõstmist. Sageli põhjustab õlavalu aga pingeid kaela- ja õlalihastes. Tehakse jõuliselt ja sageli ühesuguseid liigutusi, näiteks sportides või raske füüsilise töö korral, mille tagajärjel saavad lihased ülekoormust. Sellised olukorras on soovitatav vähendada koormust õlgadele, liikuda ja venitada.

Selja-, kaela- ja õlavalu korral soovitame kasutada soojendavaid geele, mis parandavad vereringet ja vähendavad lihaspingeid. Perskindol® Thermo Hot Gel sisaldab eeterlikke õlisid, on kahekordse toimega – alguses jahutav ja seejärel intensiivselt soojendav toime, stimuleerib vereringet, lõdvestab lihaseid, leevendab valu ning soodustab lihaste paranemist.

Tagasi